Kundtjänst

Kundtjänst i stadshusets bottenplan finns till för att hjälpa allmänheten med information och rådgivning om den kommunala servicen och i kontakten med kommunala verksamheter, myndigheter och organisationer. Målet är att ge dig en god service och hjälpa dig på bästa sätt. Kan du inte få hjälp direkt av Kundtjänsten hänvisas du till rätt instans.

Kundtjänst kan hjälpa dig med;

  • Samhällsinformation
  • Kommunal vägledning
  • Myndighetskontakter

Bobutiken

Bobutiken på Hamngatan 5 är Arvika Fastighets AB:s kundtjänst. Hos Bobutiken kan du få hjälp med:

  • Nyckelhantering
  • Hyreskontrakt
  • Uppsägningar av bostäder och lokaler
  • Felanmälningar/klagomål som gäller bostäder och lokaler
  • Hjälp med hyresansökningar via webbplatsen

Öppettider och andra kontaktuppgifter finns bland länkarna i rutan "Mer information".

Kundservice, Teknik i Väst

Via Teknik i Väst AB:s Kundservice kan du få hjälp med frågor om fakturor, flytt och ägarbyte eller andra funderingar som rör renhållning, vatten och avlopp, el- och fibernät, gator och vägar, fjärrvärme samt elhandel/kraft.

Öppettider och andra kontaktuppgifter finns bland länkarna i rutan "Mer information".

Sidansvarig:

Sidan uppdaterad: 2021-04-12