Lyssna på sidan Lyssna

Beställ möteshandlingar

På grund av datskyddsförordningens bestämmelser kan vi tyvärr inte publicera handlingar inför sammanträden med de politiska organen på vår publika webbplats.

Du kan beställa mer underlag i ett ärende genom beställningsformuläret nedan. En pdf-fil med information skickas då till den e-postadress som du anger. För att du ska kunna få underlaget så snabbt som möjligt ber vi dig att vara noga med att fylla i alla uppgifter i formuläret. Sammanträdesdatum, ärendets namn och ärendenummer hittar du i kallelsen.

Jag vill beställa handlingar till följande ärende:

Nämnden/styrelsen som sammanträder:
Multiple selection











User information





De personuppgifter (namn, adress, telefonnummer och e-post) som lämnas i samband med din beställning sparas bara så länge som krävs för att kunna göra utskicket. I de fall du debiteras för materialet sparas fakturaunderlaget i enlighet med bokföringslagen. Mer information om Arvika kommuns hantering av personuppgifter finns på webbplatsen.

Sidansvarig:

Pernilla Johansson









Sidan uppdaterad: 2018-05-23
Kontakta oss
  • 9. Kansli
  • 671 81 Arvika
  • Besöksadress Östra Esplanaden 5

  • Pernilla Johansson
  • Registrator
  • Tfn 0570-819 10